چاپ فوری کاتالوگ رنگی

 چاپ فوری کاتالوگ رنگی قبل از طراحی و ساخت کاتالوگ، باید اطمینان حاصل کنید که رنگ روی صفحه کامپیوتر شما با آنچه که نهایی می شود، مطابقت دارد. کاتالوگ ها دارای بسیاری از صفحات است،بنابراین شما نمی خواهید مجددا از طریق طرح خود به تغییر رنگ پس  از دیدن یک اثبات چاپی جهت چاپ فوری کاتالوگ رنگی کپی کنید. برای دیدن مقادیر خاص CMYK بر روی کاغذ،  یک نمودار بافت رنگی خوب چاپ شده سرمایه گذاری کنید. یکی دیگر از راه های خوب برای اطمینان از اینکه رنگ ها شما مطابقت دارند، برنامه طراحی گرافیک  صفحه کامپیوتر شما کالیبره شده است.
 
چاپ فوری کاتالوگ رنگی
 

کاتالوگ ها در اندازه های مختلف و تعداد صفحات قرار می گیرند. بسیاری از پرینترها مانندPsPrint از قالب کاتالوگ پیش فرمت ارائه می کنند، جهت چاپ فوری کاتالوگ رنگی می توانید مطمئن شوید که جریان خون شما به لبه چاپ می رسد و تصاویر و متن محصول مهم خود را در طول فرایند اتمام قطع نخواهد شد. برای اینکه بتوانید صفحات خود را  در دنباله ی درست داشته باشید، مطالعه ی قالب چاپ کاتالوگ خود بسیار مهم است.

انتخاب کاغذ و چاپ کاتالوگ رنگی


برای کسانی که در بودجه کم هزینه هستند، فروشگاه شما هنوز هم می تواند عالی
باشد اگر شما با یک کاغذ مات 70 پوند یا مقاله متناقضی 80 پوند برای صفحات داخلی کاتالوگ خود بروید. این مقالات درجه یک به اندازه کافی بادوام هستند تا بتوانند صدهانفر را از بین ببرند اما به اندازه کافی ناپذیر هستند تا به صرفه جویی در هزینه باشند.برای نگاه حرفه ای تر، پوشش کاتالوگ خود را بر روی جلد کاغذی براق 100 پوند چاپ کنید – جایگزینی ضخیم و محکم است که لمس کلاس و حرفه ای را اضافه می کند.برای یک فروشگاه براق و تمیز، صفحات داخلی خود را به 100 پوند متن خیره کننده ارتقا دهید – بافت ضخیم تر با دلخواه شما تبدیل خواهد شد. تصمیم بگیرید که آیا کاتالوگ شما با سیم Wire-O متصل می شود یا خم می شود. دوختن زینتی شامل کشیدن صفحات کاتالوگ چاپ شده شما و چسباندن لبه بسته است.
در نتیجه یک کاتالوگ سنتی ایجاد چاپ فوری کاتالوگ رنگی می کند. اتصال Wire-Oبه این معنی است که چاپگر ابتدا صفحات شما را قطع کرده و سوراخ هایی را برای اتصال متورم می کند. در هر صورت، قبل از اینکه شما شروع به طراحی کاتالوگ خود کنید،مطمئن شوید که با چاپگر خود چک کنید، به طوری که طرح شما متناسب با روش اتصال انتخاب شده شما باشد.

طراحی با استاندارد اداره پست

اگر شما توزیع پستی خود را در فهرست خود قرار دهید، چاپ فوری کاتالوگ رنگی با چاپگر کاتالوگ خود و / یا خدمات پست الکترونیکیعمده فروشی مشورت کنید تا تعیین کنید که کدام اطلاعات و اطلاعات آدرس باید مطابق با مقررات پستی باشد.

انجام این کار به شما این امکان را می دهد که از درگیری های پرهزینه طراحی جلوگیری کنید.همچنین توجه داشته باشید که اندازه کاتالوگ و نوع کاغذی که استفاده می کنید، در نهایت هزینه های پستی شما را تحت تاثیر قرار می دهد. به عنوان مثال، کاغذهای کاغذی 70 پوند مات یا 80 پوندبراق سبک تر هستند و می توان آنها را ارزان تر از کاغذ 100 پوند ارسال کرد.همانطور که با اکثر اشکال چاپ، کاتالوگ های بیشتری که چاپ می کنید، هر کدام یک کاتالوگ ارزانتر است. اطمینان حاصل کنید که کاتالوگهای کافی برای چاپ کردن مخاطبان هدف خود برای نرخ بهره کارآمد را چاپ کنید.کاتالوگها شرکت های بزرگی هستند، پس قبل از اجرای کل کار، اطمینان حاصل کنید که فیزیکی چاپ کاتالوگ فوری رنگی تمام شده سخت کپی کنید. هرگز در مورد این ناسازگاری ندارید –کاتالوگ شامل صفحات، تصاویر، متن، قیمت ها و سایر اطلاعات است که کاملا ضروری است که همه چیز را دوبار بررسی کرده اید. کاتالوگ ها یکی از بهترین راه ها برای افزایش کسب و کار از طریق نرخ بازگشت سریع می باشد.مراحل فوق الذکر را دنبال کنید تا اطمینان حاصل کنید که تولید کاتالوگ شما – از مفهوم تا اتمام آن –بدون هیچگونه پیچیدگی می رود.

طراحی ویژه کودکان

 

یکی از گرانترین نوع مکاتبات شما همیشه ارسال نامه اعلامیه های کودک است. به عنوان یک پدر و مادر جدید، غرور و افتخار شما بی نظیر  است و شما می خواهید جهان را در باره شادابی خود بگوید.از آنجا که اطلاعیه های کودک نشان دهنده چنین تجربه شخصی است، هیچ دلیلی برای حل و فصل دعوت نامه های خرید شده از فروشگاه در دسترس نیست. در عوض، طراحی سفارشی طراحی کودک را ایجاد کنید که در دنیا به عنوان کودک شما منحصر به فرد است.

طراحی  اعلامیه کودک کمی خلاقیت را به دست می آورد، اما هنگامی که شما در مورد نکات طراحی طراحی دختر بچه زیر چنین کاری انجام  نداده اید سخت است.اگر پوشش نهایی کتابچه خود را می خواهید ، حق بیمه 15 عیار را با ما ترکیب کنید.پوشش مخمل با یک پوشش لمسی نرم اضافه شده است. این روش درمانی با سطح عالی ، یک ظرافت عالی و فوق العاده روان را به وجود می آورد که باعث ایجاد ضربه جسورانه در دست و چشم می شود.هیچ چیز جلوه ای لوکس تر و پیشرفته تری برای پوشش شما از این گزینه کاغذ و پایان به وجود نمی آورد.

 بازیافت پوشش مات 13 قطعه ما سهام پوششی مات بازیافت شده گزینه نهایی سازگار با محیط زیست است.این مقاله از زباله های 100٪ پس از مصرف ساخته شده است و دارای نگارخانه های چاپی عالی است که همراه با یک مات مات پیچیده است.سهام کاغذ کاتالوگ (داخل / همان صفحات جلد)  سهام متن براقمتن براق 100 لیتری ما یک وزن کاغذ ضخیم تر و دارای براق براق در هر دو طرف است. سهام متن مات سهام متنی 70 پوند ما یک متن متن مات سبک است برای ظاهری تمیز و کلاسیک. سهام متن براق متن براق 80 لیتری ما یک وزن سبک کاغذ سبک تر و دارای براق براق در هر دو طرف است.

 
 
لیست قیمت
 
سبد خرید
سایدبار