چاپ دیجیتال از امتیازات چاپخانه ما میباشد

 

چاپ کاتالوگ فوری

 

چاپ کاتالوگ دیجیتال  فرصتی است که شما میتوانید جهت شرکت در نمایشگاههای مختلف به صورت یکروزه انجام دهید  .کاتالوگ ها برای شرکتها و تولید کنندگان و بازاریابانی که رابط میان تولید کننده و مصرف کننده می باشند، تهیه می گردد. این اشخاص خریداران عمده یا کسانی هستند که نقش مثلا فروشنده یا مغازه دار، نقش واسطه میان ارائه دهنده خدمات مانند  شرکت های بازرگانی ، شرکت های لوازم آرایشی ، تولید کنندگان قطعات… و فروشگاههای کوچک ، هایپر مارکتها و …. را بازی می کنند. چاپ کاتالوگ دیجیتالبرای معرفی کالا یا خدمات به این اشخاص یا موسسات، تهیه می گردند که نشانگر رنگ ، ابعاد … هستند و این اطلاعات به خریدار کمک شایانی در جهت نزدیک شدن به نیاز خود میکند .

اگر شما تولید کننده یک محصول آرایشی و بهداشتی هستید، چاپ کاتالوگ شما برای داروخانه ها، مغازه دارها و یا واسطه های پخش این محصولات تهیه می شود و همچنین طراحی کاتالوگ شما باعث سرعت بالا در انتخاب محصول مورد نظر می گردد و حاوی اطلاعاتی کلی و جزئی در مورد محصولات شما می باشد.کیفیت چاپ کاتالوگ شما می تواند در نظر اول مخاطب را جذب نماید ، بنابر این نوع طراحی کاتالوگ و چاپ اختصاصی کاتالوگ و حرفه ای بودن کاتالوگ کمک زیادی به فروش شما خواهد نمود.

چاپ دیجیتال

کاتالوگ جهت محصولات

 

شما میتوانید برای کلیه محصولات  خود چاپ کاتالوگ فوری را حتی بصورت چاپ یجیتال انجام دهید و یا کاتالوگ خود را به صورت چاپ دیجیتال آماده کنید و جداگانه های برای هر کدام از محصولات خود مثلا مجموعه اجناس پلاستیکی ،  قطعات یدکی و … به صورت مجزا کاتالوگ تهیه کنید. چیزی که مهم است اطلاعات داخل این کاتالوگ هاست . این اطلاعات شامل قیمت محصول، سایز محصول ،تعداد محصول در یک کارتن، اندازه کارتن، قیمت کل کارتن ، تعداد رنگ از هر محصول در کارتن  برای  یا واسطه ها و یا ابعاد و رنگ و وزن محصولات صنعتی برای  مصرف کنندگان است.

 

چاپ کاتالوگ دیجیتال 

 

طراحی و چاپ کاتالوگ فوری بسته به تعداد صفحات و تعداد رنگ و خدمات تکمیلی قیمت گذاری میشود و به تعداد مورد نیاز چاپ می گردند. چاپ کاتالوگ دیجیتال  محدود است و برای عرضه محدود در صورت تغییر محصولات تهیه و چاپ می گردند.گرم کاغذ در چاپ افست معمولا 135 گرم برای صفحات داخلی و 250 تا  300 گرم برای جلد استفاده می گردد جهت چاپ دیجیتال هم از همین ترکیب میتوان استفاده نمود. اندازه و سایز و ابعاد و تعداد صفحات آن نیز بسته به نیاز شما متفاوت می باشد و از الگوی خاصی تبعیت نمی کند.

سبد خرید
سایدبار