چاپ کاتالوگ ارزان

چاپ کاتالوگ ارزان / چاپ کاتالوگ دیجیتال / چاپ کاتالوگ فوری

چاپ کاتالوگ که به صورت فوری  دیجیتال معمولاً جهت چاپ حرفه ای در تیراژهای کم مورد استفاده قرار میگیرد.و در تیراژهای بالا دارای هزینه بیشتری برای چاپ هر صفحه در مقایسه با  چاپ کاتالوگ بصورت  آفست است،ولی قیمت چاپ دیجیتال تهران  با توجه به کارایی  و قیمت دستگاه چاپ دیجیتال بسیار ارزان تر تمام میشود.

چاپ دیجیتال صدرا کیفیتی قابل مقایسه با چاپ افست ارائه میکند و قیمت چاپ کاتالوگ فوری دیجیتال کتاب در تیراژ پایین بسیار مرقوم به صرفه تر از چاپ افست استو چاپ دیجیتال ارزان است.در چاپ دیجیتال، امکان چاپ کاتالوگ ارزان پس از تقاضا در تیراژ محدود وجود دارد و امکان تغییر تصاویر و محتویات صفحه  در هر برگ چاپی را امکان پذیر میکند.

در چاپ دیجیتال تونر همچون روشهای سنتی در داخل کاغذ نفوذ نمی‌کنند بلکه لایه نازکی بر روی سطح کاغذ تشکیل می‌دهند .و در برخی موارد ممکن است برای تثبیت آنها بر روی زمینه از مواد اضافی و پوششی که توسط فرایندهای حرارتی یا تابش یووی افزوده می‌شوند نیز استفاده نمود.

تفاوتهای اساسی کیفیت چاپ دیجیتال صدرا

چاپ فوری صدرا
چاپ دیجیتال صدرا با سایر روشهای چاپ مثل چاپ آفست دارای تفاوت اساسی است.

 

برخی از این تفاوت‌ها به شرح زیر است:

1- به دلیل حذف مراحل پیش از چاپ شامل لیتوگرافی، فرایند چاپ کاتالوگ فوری دیجیتال کوتاه تر است.

2- در چاپ دیجیتال هزینه چاپ به تعداد نسخه‌های چاپی ارتباطی ندارد و برای هر برگ چاپ شده مقدار ثابتی است.

3- در این روش هزینه نمونه های مواد باطله شامل کاغذ و مواد شیمیایی کمتر است چون جهت رسیدن به رنگ و یا تنظیمات حین چاپ نیازی نیست و با چاپ اولین یا دومین برگ رنگ مورد نظر بدست خواهد آمد.

4- چاپ دیجیتال در هر دور چاپ می تواند تصویر و متن متفاوتی را چاپ کند چون در این روش از پلیت استفاده نمی‌شود و بنابر این قیمت چاپ دیجیتال بسیار مناسب است.


چاپ کاتالوگ فوری

 

در چاپ کاتالوگ فوری با توجه به امکان چاپ در تیراژ محدود این امکان وجود دارد که  هر نسخه از محصول چاپی خود رامتفاوت با نسخه قبلی چاپ کنید. به عنوان مثال شما می توانید کارت تبریک‌های شخصی شده با تصاویر مختلف و یا کارت پرسنلی با طرحهای مختلف را در هر مرحله تغییر دهید.چاپ دیجیتال جهت چاپ کاتالوگ فوری ، چاپ تراکت فوری ، چاپ کارت ویزیت فوری ، چاپ کاتالوگ ارزان ، چاپ کتاب در تیراژ پایین مناسب است.

چاپ دیجیتال صدرا در طول ایام هفته از ساعت 8 صبح الی 8 شب  و بعد از ساعات فوق از 8 شب الی 12 شب از طریق تلگرام جوابگوی شما مشتری محترم خواهد بود.

تلفن : 02166684048    همراه : 09122095105

تلگرام : 09122095105 – 09373040167

سبد خرید
سایدبار