چاپ دیجیتال فوری |چاپ دیجیتال کاتالوگ

چاپ دیجیتال فوری نوعی چاپ با کیفیت افست که در تیراژ کم در کمترین قابل دسترس می باشد .این نوع جهت آماده سازی کارت ویزیت ساده ، چاپ بروشور ، چاپ کاتالوگ در تیراژ کم و درکمترین زمان حتی با روکش سلفون قابل استفاده می باشد . یکی دیگر از امکانات قابل توجه دستگاه چاپ دیجیتال تهیه رنگ دلخواه در این نوع چاپ می باشد .

 

دستگاه چاپ دیجیتال 
چاپ دیجیتال کاتالوگ
این دستگاه با قابلیت 3000 برگ در ساعت یکی از سریعترین دستگاه چاپ با کیفیت بالا در زمان های محدود قابل استفاده می باشد. 

 

چاپ دیجیتال کارت ویزیت 
با توجه به اینکه چاپ کارت ویزیت در فرم های عمومی حداقل دوروز زمان میبرد ، این نوع چاپ این امکان را به ما میدهد که در حداکثر دو ساعت چاپ و آماده سازی آنرا انجام داد . از این رو قابل توجه عموم است .

 

چاپ دیجیتال فوری
 
قیمت چاپ دیجیتال 
باتوجه به سرعت بالای دستگاه قیمت چاپ محصولات دیجیتال در تیراژ محدود در سرعت بالا بسیار مقروم به صرفه می باشد . به عنوان مثال هزینه چاپ گلاسه A4 چهارصد تومان در تیراژ 100 عدد در زمان کمتر از نیم ساعت می باشد .

 

چاپ دیجیتال در تهران 
با توجه به امکانات و سرویس دهی سریع تعمیرکاران در صورت بروز هرگونه می توان بهترین بهره وری را درکمترین زمان در تهران داشت . موسسه چاپ دیجیتال صدرا با در اختیار داشتن دستگاه به روز امکان طراحی و چاپ انواع کاتالوگ ، چاپ انواع بروشور ، چاپ انواع تراکت ،  کارت ویزیت حتی در ایام تعطیل در تیراژ بسیار محدود با توجه به اوقات نمایشگاه و طراحان مجرب در کمترین زمان و با ارسال سریع در تهران و سراسر نقاط کشور را دارا میباشد . با توجه به مهم بودن زمان در استفاده از این نوع چاپ موسسه چاپ دیجیتال صدرا با در اختیار داشتن سیستم تلگرام و سفارش آنلاین و گرفتن فایل از طریق ایمیل این امکان را برای مشتری ایجاد می کند که در کمترین زمان بتواند سفارشات چاپی خود را در اختیار بگیرد. 
برای سفارش انواع چاپ از ساعت 8 صبح الی 11 شب با شماره تلفن 09122095105 و شماره تلگرام 09212095105 با ما در تماس باشید.
سبد خرید
سایدبار